BLOG INFO OM VORES NYE BLOG

Vor andelsboligforening "A/B Jomsborgvej 9 - 19" har nu fået sin egen Internet Blog.
Vi lever jo i en tid hvor den digitale livsform er hverdag for de fleste af os, derfor har vi etableret denne Blog for vores andelsforening - og det bør lige nævnes, at den er fuldstændig gratis og derfor ikke påfører andelsforeningen nogen omkostninger overhovedet.

På denn Blog vil I fremover kunne finde relevante informationer om vores andelsforening, samt komme med jeres egne komentarer til de forskellige indlæg. Bloggens arkiv der ses til højre under det nederste gård billed, hvor indlæggene er opdelt i måneder og år. I finder blot det indlæg i arkivet I ønsker at læse, klikker på det, hvorpå det åbner op og kan læses lidt længere nede på Bloggen. I "søg på denne blog"feltet øverst til højre er der også mulighed for at søge på bestemte ord som f.eks. affalds håndtering, og så kommer alle de relevante indlæg op til gennemlæsning.

Og hvis I ønsker at sende en mail besked til bestyrelsen, kan I fremover blot benytte denne mail : abjoms@gmail.com.
Via denne mail adresse kan I tage emner op på Bloggen, som I ønsker at bringe focus på, eller skabe en debat omkring. Der kan også gives kommentarer under hvert blog indlæg, hvis I har noget I ønsker at tilføje.

Det er også muligt at vise stemnings billeder fra ejendommen og området omkring os, så hvis I ser noget sjovt, eller alvorligt, som I ønsker at dele med resten af os, så send det på en mail, og vi vil bringe det her på vores Blog.

Vi gør opmærksom på, at alt skal foregå i en ordentlig og anstændig tone.

Bestyrelsen håber denne Blog vil gøre det nemmere for jer løbende, at kunne følge vores arbejde fremover.
(f.eks. I vil kunne læse vores referater fra Bestyrelsens møder, på denne Blog, som det ses herunder, samt følge med når vi har en mail dialog omkring en vigtig situation i vor ejendom)

Rigtig god fornøjelse, og spørg os endelig hvis I har problemer med at finde rundt på denne nye Blog.

Med Venlig Hilsen
Bestyrelsen.
V. Formand
Mark W.

onsdag den 27. juli 2011

Arbejds weekend 20 og 21 August og Fugt i kældrene efter skybruddet.


 Arbejds weekend 20 og 21 August.
Den næste arbejds weekend finder sted den 20 og 21 August, men nu har vi jo haft en ualmindelig våd sommer så hvis det skulle “sile ned” vælger vi nok at aflyse de dage hvor regnen dominerer. DVS. at regner det den 20 aflyser vi, men regner det ikke den 21 så tager vi fat.
En samlet liste over ting,  der bør ordnes bliver udarbejdet til denne weekend, og kan også ses på denne blog - www.abjoms.blogspot.com 
 Fugt i kældrene efter skybruddet.
Da vi igen har haft vand i kældrene, havde jeg en forsikrings mand ude og se på tingene og han påpegede b.la. at vil vi ALLE bør få styr på vores kælderrum. Hvilket vil sige at der ikke må stå noget direkte på gulvarealet, uden at det står på f.eks en palle eller er hævet på en eller anden måde så der kan komme luft ind under.
Efter det sidste skybrud, er der alvorlig risiko for at der kan dannes hussvamp og dette bliver ikke alene MEGET dyrt at få udbedret, da vi ingen forsikring har mod dette problem!! - men det medvirker også til alvorlige lugtscener, rigtig dårligt indeklima, samt alvorlige følgeskader på ejendom og genstande i kælderrum generelt.
Forsikringsmanden nævnte faktisk at det bedste ville være hvis vi slet ikke havde noget i vores kældre, men dette er jo ikke muligt, så i stedet for vil jeg på det kraftigste opfordre til at alle sørger for at intet står direkte på gulvet, da der derved dannes kondens og efterfølgende råd, lugt scener og svamp.
Hvis en indehaver vælger IKKE efterlever disse retningslinjer, og et evt. svampudbrud kan spores til et bestemt kælderrum (ifølge forsikrings manden skulle dette ikke være svært) så vil indehaveren selvfølgelig blive stillet til regnskab, for der skader der evt. er opstået på ejendommen, som følge af dette.
Hvis I har eventuelle spørgsmål til det sidste punkt om kælderrummene, så må I endelig kontakte bestyrelsen.
Mange hilsner
Bestyrelsen.
V. Mark.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar